کد خبر : 187585
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - 12:18
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

بعد از ماه رمضان زیست شبانه نداریم

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان نداریم، گفت: برای زیست شبانه باید زیرساخت‌ها آماده و مقدمات آن فراهم شود. پلیس به عنوان متولی و مسئول برقراری امنیت تاکنون این موضوع را نپذیرفته و البته بحثی هم در این خصوص با ما نشده است.

بعد از ماه رمضان زیست شبانه نداریم

به گزارش مدارا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت درباره تداوم فعالیت اصناف در نیمه شب و شکل‌گیری زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان که از سوی برخی از اعضای شورای شهر مطرح شده است، گفت: ما چیزی به نام زیست شبانه نداریم و این موضوع را به اعضای شورای شهر هم می‌گویم.

وی ادامه داد: در گذشته مکرر این مطلب مطرح شده است، اگر قرار باشد زیست شبانه داشته باشیم، باید تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود.

رییس پلیس پایتخت گفت: ما از قبل برای ماه رمضان پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم و تلاش ما در این ماه مضاعف می‌شود و همکاران ما هم آن را می‌پذیرند، در مجموع برای زیست شبانه باید زیرساخت‌ها آماده و مقدمات آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان نداریم، ادامه داد: پلیس به عنوان متولی و مسئول برقراری امنیت تاکنون این موضوع را نپذیرفته و البته بحثی هم در این خصوص با ما نشده است.

رییس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره سرقت از تابلوها و پل‌های شهری گفت: متاسفانه این وسایل توسط معتادان متجاهر، سارقان حرفه‌ای و برخی از پیمانکاران شهری دزدیده می‌شود و فقط توسط یک گروه خاص یا یک قشر خاص سرقت نمی‌شود.

وی ادامه داد: همه گشت‌های پلیس مانند یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های انتظامی با چشم بیدار و هوشیار گشت‌زنی کرده و مراقبت می‌کنند و افرادی که اقدام به این کار را می‌کنند شناسایی و دستگیر می‌کنند. تاکنون نیز افراد زیادی در همین خصوص دستگیر شده‌اند.

اخبار مرتبط:
افرادی که در ماهدشت کرج بازداشت شده بودند داعشی نَبودند و آزاد شدند / دو پسر خیرمحمد خیرخواه هم آزاد شدند
افرادی که در ماهدشت کرج بازداشت شده بودند داعشی نَبودند و آزاد شدند / دو پسر خیرمحمد خیرخواه هم آزاد شدند

جبهه ملی مقاومت افغانستان به رهبری احمد مسعود اعلام کرد که افراد بازداشت شده هیچ ربطی به داعش ندارند و حتی دو نفر از این افراد از فرزندان خیرمحمد خیرخواه از شهدای این جبهه به دست تروریست‌های طالبان هستند.

روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی‌طالب زندگی کنند / نان مَردم قطع شود، دیگری خبری از دین هم نیست
روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی‌طالب زندگی کنند / نان مَردم قطع شود، دیگری خبری از دین هم نیست

فقر، توفنده‌ترین دشمن زندگی و ایمان است. این جناح حاکم باشد یا آن جناح فرق نمی‌کند. مسئولانِ محترم باید همه همت خود را بگذارند برای ارتقای معیشت مردم. سفره کوچک، پدر خانواده را کوچک می‌کند. این دولت و آن دولت هم ندارد. پدر که کوچک شد نمی‌تواند برای بزرگی و بزرگواری اهل خانه و خانواده‌اش کاری بکند چه رسد برای خانه بزرگتر که اسمش کشور است.

فردی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود، تبرئه شد
فردی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود، تبرئه شد

در حالی که بیش از ۲ سال از مرگ زهره فکورصبور گذشته بود، مدتی قبل مادر این بازیگر فقید به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است، اما شخصی او را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است