کد خبر : 187029
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - 01:24
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

شهید صیاد شیرازی برای خدا فرماندهی می‌کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی غیر خدا را از کشور وجود خود بیرون کرد و تمام انگیزه های خود را در راه خدا به کار می برد، برای خدا می جنگید و برای خدا خدمت، فرماندهی و فرمانبری می کرد.

شهید صیاد شیرازی برای خدا فرماندهی می‌کرد

به گزارش مدارا، حجت‌الاسلام عباس عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم بیست و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی در بهشت زهرا(س) در جمع خبرنگاران در مورد جایگاه این شهید والامقام، گفت: ما موظف هستیم یاد شهدا را همواره زنده نگه داریم، اگر این کار را نکنیم حتما کیفر آن را خواهیم دید.

وی افزود: هر ملتی که بتواند قهرمانان ملی خود را بزرگ بدارد، روز به روز بر عظمت آن ملت افزوده می شود. شهید صیاد شیرازی یکی از بزرگ قهرمانان این ملت است و حق بسیاری به گردن ما دارد و ما موظفیم هر ساله این مراسم را بزرگ و گرامی بداریم و تجلیل و تکریم بکنیم و به عنوان ارائه یک الگوی اخلاص از این شهید به جامعه معرفی کنیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: شهید صیاد یک الگوی جامع شهادت و ولایتمداری به نسل جدید است که امسال نیز با برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح کشور یاد و نام این شهید والامقام را گرامی می‌داریم تا این الگوی جهاد و شهادت را به نسل جوان بهتر منتقل کنیم.

وی در مورد اینکه شهید صیاد چه الگویی را به جامعه معرفی می کند، اظهار کرد: شهید صیاد خدایی بود و جز به خدا فکر نمی کرد و تمام انگیزه های خود را در راه خدا به کار می برد، برای خدا می‌جنگید و برای خدا خدمت، فرماندهی و فرمانبری می‌کرد. شهید صیاد غیر خدا را از کشور وجود خود بیرون کرده بود

نماینده ولی فقیه در ارتش در مورد مهم‌ترین پیام شهید صیاد برای جامعه امروز اظهار کرد: شهید صیاد به جامعه امروز می گوید با اخلاص باشید، مهم‌ترین پیام شهید صیاد این است که مخلصانه در راه خدا جهاد کنید و یقین بدانید که پیروزی از آن شماست، همچنان که این شهید مخلصانه برای خدا جنگید و مخلصانه به آنچه که فکر می‌کرد رسید.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است