کد خبر : 186838
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - 00:08
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

انتقاد عجیب امام جمعه تبریز از لباس فروشی‌ها

ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

انتقاد عجیب امام جمعه تبریز از لباس فروشی‌ها

ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

 

 

حجت‌الاسلام سیّدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با ابراز تاسف از حمله فرد مسلح با چاقو به سه روحانی که ۲ نفر از آنها به شهادت رسیدند، افزود: اینکه قاتل ۲۱ ساله به شهید اول ۲۰ ضربه با چاقو می زند، دقت بیشتر نهادهای انتظامی و امنیتی را اجتناب ناپذیر کرده و همچنین وزارتخانه های امور خارجه و کشور باید بررسی‌های بیشتری پیرامون موضوع داشته باشند.

 

 

وی با بیان اینکه قاتل مزبور یک سال قبل به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است، اظهار داشت: مراجع ذیربط باید پاسخ دهند که چگونه یک فرد به مدت یک سال غیرقانونی در کشور به سر برده و کار هم پیدا می‌کند و سکونت هم دارد و سپس در صحن پیامبر منتظر می‌ماند تا افراد ملبس به لباس روحانیت را به شهادت برساند.

 

 

حجت‌الاسلام آل هاشم اجرای این عملیات تروریستی در حرم امام رضا(ع) را حکایت از یک پشت صحنه و کارگردانی توطئه ای دانست که ارزیابی جریان‌سازی فضای مجازی در هفته‌های گذشته گواه بر تایید آن است.

 

 

وی ادامه داد: دشمن بداند که طلبه‌ها و روحانیت از اول انقلاب در کنار مردم فداکاری کرده‌اند و بیش از چهار هزار شهید طلبه و شهدای محراب دلیل بر پیشقدم بودن روحانیت است و البته استقبال جوانان برای ثبت نام در حوزه‌های علمیه بدون تردید برای دشمنان قابل هضم نیست.

 

 

آل هاشم با تاکید بر اینکه طلاب همچنان استوار و پابرجا در راه تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود و از چیزی هراس ندارند. یادآور شد: هدف قرار دادن وحدت امت اسلامی مدنظر دشمنان از چنین حوادثی است، چراکه آنچه از تحرکات اخیر عوامل استکباری می‌توان دریافت، این است که سخت‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق برای صهیونیسم جهانی اتحاد امت اسلامی است که با شعله‌ور سازی جنگ‌ها و فتنه‌های مذهبی از راه هتک حرمت به مقدسات و شکستن قداست اماکن مقدسه، می خواهد مسلمانان را رو در روی هم قرار دهد.

 

 

خطیب جمعه تبریز به حادثه شب گذشته در تل آویو نیز اشاره و اضافه کرد: باید جهان بپذیرد که محور مقاومت در حال تبدیل شدن به گفتمان و مساله قدس موضوع اصلی است و ماه رمضان و نزدیک شدن به روز جهانی قدس به شدت صهیونیست ها را عصبانی کرده است.

 

 

حجت‌الاسلام آل هاشم تشریح کرد: پیروزی‌های مبارزان یمنی و عملیات‌های مقاومت در منطقه موجب شده است که نظام سلطه اجرای این گونه عملیات های شهادت طلبانه را به مسائل فردی تبدیل کند.

 

 

وی ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای را روزی مهم و افتخارآمیز برای صنعت هسته ای ایران نامید و با بیان اینکه در این روز شعار ما می‌توانیم به صورت عملی نشان داده شد، گفت: تولید و پیشرفت ها در صنایعی همچون برق، پزشکی، بهداشتی، دامپروری، کاربرد انرژی هسته‌ای در دسترسی به منابع آب تکنیک هسته‌ای و شناسایی مین‌های ضد نفر از ثمرات دانش هسته‌ای کشور است که همگی به خاطر تلاش دانشمندان بوده و باید قدر آنان را دانست.

 

 

حجت‌الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران سند مظلومیتی هستند که برای زنده نگه داشتن چرخه هسته‌ای کشور زحمات زیادی کشیدند و خصیصه مشترک آنها تسلط بر علم‌ بود.

 

وی به برخی از مزیت های ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود: در این ماه با خواندن دعاهای متعدد باید نیازهای روحی خود را تامین بکنیم؛ روزه‌دار واقعی کسی است که نباید دروغ بگوید، دست به بیت‌المال بزند و نباید بی‌حجاب باشد، رشوه دهد و همچنین باید احترام پدر و مادر و همسر خود را حفظ کند.

 

 

امام جمعه تبریز گفت: گزارش‌هایی در تبریز به دست می شود مبنی بر نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها و قرار دادن آنها در ویترین مغازه ها و حتی روی انواع مانکن‌ها، که مشاهده چنین صحنه هایی در شهری مثل تبریز تاسف بار است.

 

 

حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: چنین مواردی واقعا” برای جامعه اسلامی مناسب نیست؛ مگر قدیم بازار این شکلی بود؛ در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

 

 

وی همچنین از اینکه برخی از گردشگران نوروزی در تبریز اصلا” توجهی به حجاب نداشتند، انتقاد کرد و گفت: باید به این افراد تذکر داد که مردم تبریز از این وضعیت ناراضی هستند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است