کد خبر : 186758
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - 23:04
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند/ دستگیرشدگان با حادثه مشهد ارتباط داشتند؟

فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با کشف ده‌ها قبضه اسلحه جنگی در هورالعظیم خبر داد.

قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند/ دستگیرشدگان با حادثه مشهد ارتباط داشتند؟

به گزارش مدارا، سردار احمدعلی گودرزی در این‌باره گفت: در اجرای طرح انسداد مرزی و جلوگیری از قاچاق در این مناطق مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان از ورود یک محموله سلاح جنگی از هورالعظیم به داخل کشورمان با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تأیید اطلاعات دریافتی، تحقیقات و اقدامات را شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق سلاح در دستورکار مرزبانان قرار گرفت، تصریح کرد:‌ مأموران مرزبانی با انجام حدود ۷۲ ساعت کار تحقیقاتی و اطلاعاتی که با همکاری سربازان گمنام امام زمان بود، باند مذکور را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در منطقه مرزی هورالعظیم و به محض ورود به این منطقه دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی با بیان اینکه در جریان دستگیری این باند، درگیری مسلحانه میان مرزبانان و اعضای باند شکل گرفت، گفت:‌ در جریان این دستگیری دو نفر از اشرار مسلح زخمی شدند. همچنین یک فروند قایق موتوری نیز از قاچاقچیان کشف و توقیف شد.

گودرزی با بیان اینکه این باند منهدم شد، ادامه داد: در این عملیات ۳۰ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه کلت کمری و ۶۰ تیغه خشاب نیز که برای ورود غیرمجاز به کشور بارگیری شده بود، کشف و ضبط شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، به گفته وی، برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

اخبار مرتبط:
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد

زهرا مینویی نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد. ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است