کد خبر : 186628
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - 10:03
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

هوای تهران قابل قبول شد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با توجه به وزش باد موثر و پراکندگی آلاینده‌ها، کیفیت هوای تهران امروز (۱۷ فروردین ماه) در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار گرفته است.

هوای تهران قابل قبول شد

به گزارش مدارا، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، صبح امروز (۱۷ فروردین ماه) با توجه به وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته، وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق برقرار شده است، هرچند با افزایش ترافیک صبحگاهی در برخی مناطق پرتردد افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت چهارشنبه سبب کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق خواهد شد.

وزش باد مؤثر تا صبح روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت، با این‌حال افزایش ترافیک صبحگاهی می‌تواند در برخی مناطق پرتردد سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا شود.

شکل‌گیری تدریجی ناپایداری جوی همراه با احتمال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم می‌کند همچنین با تداوم این شرایط جوی، رشد ابرناکی و احتمال رگبار پراکنده تا شامگاه پنجشنبه، کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

اخبار مرتبط:
قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان است / احتمالاً به حبس طول المدت تبدیل خواهد شد
قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان است / احتمالاً به حبس طول المدت تبدیل خواهد شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است