کد خبر : 186123
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - 10:03
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

اقدام عجیب ۳ آدم‌ربا

متهمان زن جوان را به خانه ای در جنوب تهران بردند و از شوهر او درخواست باج کردند.

اقدام عجیب ۳ آدم‌ربا

به گزارش مدارا، مردانی که برای اخاذی از مرد طلافروش همسر او را گروگان گرفته بودند دستگیر شدند.

متهمان همسر مرد طلافروش را حین خرید ربوده و برای آزادی وی از شوهرش درخواست پول کرده بودند.

در آخرین روز سال گذشته مردی در تهران به اداره پلیس رفت و گفت همسرش از سوی چند مرد ناشناس ربوده شده‌است. وی گفت: من مغازه طلافروشی دارم و خانه‌مان حوالی خیابان آزادی است. همسرم ساعتی قبل برای خرید از خانه بیرون رفت و دیگر به خانه بازنگشت تا اینکه دقایقی قبل مرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت همسرم را گروگان گرفته و برای آزادی او باید به آن‌ها مقدار زیادی پول بدهم. گروگانگیران من را تهدید کردند که اگر پول را ندهم همسرم را می کشند.

با شکایت مرد طلافروش ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند. در حالی که بررسی ها پیرامون این گروگانگیری ادامه داشت روز دوم فروردین به پلیس خبر رسید آدم ربایان زن ربوده‌شده را آزاد کرده‌اند.

زن جوان ردباره جزییات این حادثه به ماموران گفت: روز حادثه برای خرید رفته بودم و پس از خرید سوار خودروی پرایدی شدم. کمی آن طرفتر راننده سه ‌مرد دیگر را سوار کرد که یکی از آن‌ها چاقویی زیر گلویم گذاشت و بعد مرا به خانه‌ای بردند. آن‌ها سه روز مرا حبس کردند و در نهایت وقتی موفق به گرفتن پول از همسرم نشدند مرا آزاد کردند.

تحقیقات تخصصی فاش کرد چهار مرد آدم‌ربا، زن جوان را در خانه‌ای در نزدیکی دروازه غار در جنوب تهران حبس کرده بودند. با شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران هر چهار متهم را دستگیر کردند و آنها به جرم شان اعتراف کردند.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است