کد خبر : 185999
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - 01:02
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر اطلاعات: به لطف الهی امنیتی پایدار داریم

وزیر اطلاعات گفت: خوشبختانه به لطف الهی و همت همه نیروهای مسلح و جامعه اطلاعاتی کشور از امنیتی پایدار برخورداریم و این امنیت پایدار، بستر مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم کرده است.

وزیر اطلاعات: به لطف الهی امنیتی پایدار داریم

به گزارش مدارا،  حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه در نشست شورای تامین استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدای این استان، یزد را مهد علمای بزرگ و فرهیختگانی، چون شهید صدوقی و دلیر مردان و خط شکنان تیپ ۱۸ الغدیر دانست که رشادت‌ها و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: فرهنگ مردم یزد، فرهنگ ایثار و شهادت، کار و تلاش و فعالیت و معنویت است و نقش آنان چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس پر رنگ و تابناک است.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های عظیم کشور در بخش‌های مختلف و عزم و اراده دولت مردمی انقلابی و جهادی و هماهنگی و همدلی خوب همه مسئولان، همه باید تلاش کنیم این شعار تحقق عملی پیدا کند و تلاشمان برای محقق ساختن منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه مضاعف باشد.

خطیب ادامه داد: استان یزد با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف و شرایط منطقه‌ای می‌تواند در زمینه تولید و اشتغال تحول آفرین، نمونه‌ای برای سایر استان‌ها باشد.

وی گفت: خوشبختانه به لطف الهی و همت همه نیروهای مسلح و جامعه اطلاعاتی کشور از امنیتی پایدار برخورداریم و این امنیت پایدار، بستر مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم کرده است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: دشمن امروز با جنگ ترکیبی و شناختی و با ابزار فناورانه و فضای مجازی به دنبال تداوم دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی است، اما با هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه مان و همدلی همه مسئولان و مردم، این دشمنی‌ها نیز همچون سایر دسیسه هایشان از جمله فتنه ۸۸ نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها که در طی چندین سال برای مقابله با این نظام و انقلاب الهی هزینه‌های گزافی متحمل شده بودند حالا با خفت و خواری در حال ترک منطقه هستند و رژیم صهیونیستی نیز برای ثبات امنیت نداشته خود، به دنبال تلاش‌های بیهوده در منطقه است که ناکام خواهد ماند.

فاطمی استاندار نیز در این نشست، یزد را استانی با جایگاهی خاص در کشور از بسیاری جهات از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، صنعتی، معدنی، و فناوری و منابع انسانی دانست و گفت: امنیت پایداری که در استان یزد شاهدیم مرهون تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی انتظامی و قضایی است.

در این نشست مدیرکل جدید اطلاعات استان یزد معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی تجلیل شد.

وزیر اطلاعات امروز همچنین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

آیت الله ناصری در این دیدار گفت: انقلاب ما بر پایه اسلام و اعتقادات دینی شکل گرفته است و دشمنان از همان ابتدا در تلاش هستند روحیه اعتقادی مردم را سست و تعقل، تفکر و تدین مان را خدشه دار کنند، اما همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان‌های والای این انقلاب بکوشیم و نسل جدید را با اهداف و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

وزیر اطلاعات نیز در این دیدار تلاش‌های دولت مردمی، جهادی و انقلابی برای افزایش امید، اعتماد آفرینی و ارتقای رضایتمندی مردم را یادآور شد و گفت: همه ما باید اقدامات جهادی و انقلابی خود را به خوبی دنبال کنیم و پیگیر حل مطالبات انباشت شده مردم باشیم.

خطیب افزود: گرچه با تحریم و فشارهای اقتصادی در کشور مواجهیم، اما با همت و اراده دولت و همراهی مردم ایران اسلامی به پیشرفت‌های خلاقانه، پیروزی‌های جدید و تحولی شگرف در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی خواهیم رسید.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به یزد با حضور در گلزار شهدای گمنام امیرچقماق به مقام والای آنان ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان یزد به تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستورات لازم را صادر کرد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است