کد خبر : 185880
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - 11:43
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

مرجع تقلید: در این ۴۰ سال، مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند

آیت الله "جعفر سبحانی" در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین آغاز سال جدید اظهار داشت: در این ۴۰ سال که از انقلاب می‌گذرد مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند شهید داده‌اند و همواره نیز در صحنه بوده اند، ان شاءالله خداوند توفیق تان دهد تا بهترین خدمت به مردم ارائه شود.

مرجع تقلید: در این ۴۰ سال، مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند

به گزارش مدارا،آیت الله “جعفر سبحانی” از مراجع معظم تقلید گفت: بایستی برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود تا سفرها در طول سال انجام گرفته و تلفات جاده ای به حداقل ممکن برسد.

آیت الله “جعفر سبحانی” در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین آغاز سال جدید اظهار داشت: در این ۴۰ سال که از انقلاب می گذرد مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند شهید داده‌اند و همواره نیز در صحنه بوده اند، ان شاءالله خداوند توفیق تان دهد تا بهترین خدمت به مردم ارائه شود.

وی افزود :آنچه که مسلم است اغلب مردم می‌خواهند در ایام نوروز سفر کنند پس بایستی فرهنگ سازی شود که سفرها در طول سال انجام شده تا شاهد تصادفات و تلفات کمتری باشیم.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه حفظ جان مردم بر دوش پلیس است، تصریح کرد: اقدامات انتظامی کشور بسیار مطلوب است، بایستی در راستای کاهش تصادفات و تلفات اتاق فکری تشکیل و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اطلاع رسانی دقیق از طریق رادیو و تلویزیون کاهش تصادفات صورت گیرد.

سردار “حسین اشتری” فرمانده کل انتظامی کشور نیز در سخنانی اظهار داشت: همکارانم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ در آماده باش نوروزی قرار دارند.

وی افزود: برای این ایام جلسه شورای عالی ترافیک با حضور ریاست محترم جمهور تشکیل و تصمیمات خوبی صورت گرفته است، همچنین هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه برای ایام نوروز انجام شده است.

فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه در نوروز امسال حجم سفرها نسبت به ۲ سال گذشته بیشتر شده است تصریح کرد: گرچه ۵۰ درصد مسافرت‌ها در این ایام بیشتر شده اما خوشبختانه شاهد کاهش ۲۰ درصدی جانباختگان هستیم.

سردار اشتری افزود: با همکاری مردم تصادفات و تلفات کاهش محسوسی داشته اما حتی یک حادثه نیز زیاد است، پلیس تا پایان تعطیلات در آماده باش قرار داشته و توصیه ما به مردم این است که بازگشت سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

سردار اشتری با بیان اینکه در طول سال بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم اعم از صدور گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و غیره ارائه می‌شود تصریح کرد: امسال موضوع هوشمند سازی پلیس و ارائه خدمت الکترونیکی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم تا شاهد سرعت و دقت بیشتری در امر خدمت رسانی به مردم باشیم.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است