کد خبر : 185745
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ - 18:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

واکنش مجلس به بودجه ۱۱ هزار میلیاردی ساترا

انتشار اخبار غیرواقعی در مورد اختصاص بودجه به سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر ساترا در بودجه سال ۱۴۰۱ توسط مجلس نشان دهنده بی اطلاعی منبع خبر از اعداد و ارقام بودجه ای است، همچنین این ارقام در مصوبه مجلس هیچ جایی ندارد و بودجه سال گذشته این سازمان نیز برای امسال به تصویب نرسید.

واکنش مجلس به بودجه ۱۱ هزار میلیاردی ساترا

به گزارش مدارا، در پی انتشار اخباری توسط برخی رسانه ها و باز نشر آن ها توسط معدود سلبریتی ها و افراد مشهور لازم است تاکید شود این ادعا از اساس کذب است و مبلغ ادعایی ۱۱ هزار میلیارد تومان برای ساترا در هیچ کجای لایحه بودجه وجود ندارد و تنها حکم سیاستگذاری برای  ساترا مصوب شده است.

همچنین در جریان رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس براساس پیشنهاد یکی از نمایندگان اعتباری که سال گذشته برای ساترا تعیین شده بود نیز حذف شد و لذا هر ادعایی درباره آن کذب محض است و تاکید می کنیم رقم ادعایی ۱۱ هزار میلیارد تومان بیش از ۲ برابر بودجه سازمان صدا و سیما است و به افراد و رسانه هایی که این گونه ادعاها را مطرح می کنند توصیه می کنیم لااقل اعداد و ارقام  را به گونه‌ای بنویسند که مشخص شود درکی از ابعاد آن دارند و فقط یک مطلب کذب را مطرح و یا باز انتشار نکرده اند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است