کد خبر : 184202
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - 22:02
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی به اسلام اعتقاد ندارند

آیت اله فرحانی گفت: مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی به اسلام اعتقاد ندارند و به نسخه غربی اقتصاد و فرهنگ ارتباطات و فضای مجازی اعتقاد دارند.

مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی به اسلام اعتقاد ندارند

به گزارش مدارا، آیت اله عبدالکریم فرحانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: آمریکا دنبال تفاهم با ایران است و باید مطالبات ما را بدهد.

وی با بیان اینکه اکنون فقط ۲ قطب حق و باطل، خودی و غیرخودی داریم، ادامه داد: رفع تبعیض، ایجاد اشتغال،  تحقق عدالت و مبارزه با فساد توسط دولت انقلابی محقق می‌شوند.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری گفت: مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی به اسلام اعتقاد ندارند و به نسخه غربی اقتصاد و فرهنگ ارتباطات و فضای مجازی اعتقاد دارند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری با اعضای این مجلس اشاره کرد و افزود: درخصوص فرهنگ در فضای مجازی مشکل نرم افزاری داریم که مقام معظم رهبری از طلبه‌ها خواستند در این فضاها فعالیت کنند و در جنگ نرم شیوه‌ها را عوض کنند.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه درخصوص مسائل فرهنگی از ظرفیت ملی نیز استفاده خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته که پیگیر مطالبات مردم دزفول درخصوص اشتغال و فرهنگ بودیم خواستار حضور رئیس جمهوری شدیم ولی محقق نشد.

وی افزود: برای نخستین  بار سه روز آیت الله رئیسی رئیس جمهور در اختیار خبرگان بود و با حضور وزیران مختلف به مطالبات نمایندگان مردم گوش دادند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سه بار در سال‌های ۸۵، ۹۵ و ۱۴۰۰ به علت اینکه مسوولان حرف ایشان را اجرا نکردند از مردم خوزستان عذرخواهی کردند.
وی بر ضرورت تحقق گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: استقرار نظام اجرایی فعال برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است