کد خبر : 180108
انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - 11:14
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شرارت در تهران کاهش یافت

شرارت در تهران کاهش یافت

به گزارش مدارا، سرهنگ پیام کاویانی درباره برخورد پلیس با مراکز فساد و جرم گفت:‌ برخورد با کانون‌های جرم در حوزه‌هایی که منجر به سلب آسایش و امنیت مردم می‌شود با تمرکز بر اراذل و اوباش، موضوعی است که پلیس امنیت به آن وارد می‌شود و در همین راستا نیز ما با اجرای طرح‌های مختلف اقدام به پاکسازی نقاط آلوده می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی مانند «اقتدار» برای برخورد با اراذل واوباش، افزود:‌ اجرای چنین طرح‌هایی قطعا ادامه دارد و ما آن را در زمان و مکان‌های نامعلوم اجرا می‌کنیم تا با باندهای مجرمانه و به خصوص اراذل و اوباش برخورد کنیم. 

کاویانی با تاکید بر اینکه اوباش در تهران جایی ندارند، تصریح کرد: اگر  کسی بخواهد در تهران ناامنی ایجاد کند باید بداند که جایش در تهران نیست. آسایش و امنیت مردم خط قرمز ما است و  اجازه نمی‌دهیم کسی به آن خدشه‌ای وارد کند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اشراف پلیس بر فعالیت‌های اراذل و اوباش نیز به ایسنا گفت:‌ اگر این افراد تحت رصد و نظر نباشند که دیگر پلیس اشرافی بر آنها ندارد، ما بر اراذل و اوباش اشراف داریم و با کمک همین اشراف نیز برخورد هوشمندانه‌ای با اشرار انجام می‌دهیم.

وی همچنین از روند نزولی شرارت در تهران خبر داد و افزود:‌ اگر شرارت در تهران روند نزولی دارد ناشی از اشراف اطلاعاتی پلیس است. خوب است مردم بدانند که امروز بسیاری از افعال مجرمانه قبل از عینیت و وقوع در همان نطفه خفه می‌شود، در واقع ما براساس اشراف اطلاعاتی از وقوع جرم پیشگیری می‌کنیم و مانع از وقوع آن می‌شویم.

به گفته کاویانی حدود ۸۰ درصد موضوعات و اقدامات پلیس امنیت در مورد اراذل و اوباش از نوع پیشگیرانه است و پلیس با اشرافی که بر آنها دارد، قبل از ارتکاب جرم با آنان برخورد می‌کند.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان پلیس امنیت را پلیسی گمنام توصیف کرد و گفت:‌ ماموران پلیس امنیت گمنام هستند اما آسایش و آرامشی که امروز برای مردم ایجاد شده است، درپی هوشیاری و اقدامات پلیس است.

اخبار مرتبط:
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها در شرق و شمال استان اصفهان گفت: تخلیه روستاها و سکونتگاه‌های در معرض سیل ضروری است.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سامانه بارشی که از بعد از ظهر امروز فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است