کد خبر : 180091
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - 10:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

انتصاب در صندوق بیمه اجتماعی

انتصاب در صندوق بیمه اجتماعی

به گزارش مدارا، در مراسمی که با حضور مدیر عامل، مدیران ستادی، معاونین و مدیران استانی برگزار شد با حکم دکتر بیت الله برقراری، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور، علی مرادی نور به عنوان مدیرکل حوزه و مشاور مدیرعامل، پایش عملکرد و بازرسی این صندوق منصوب شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از سوره حج توسط استاد سیاح گرجی قاری ممتاز بین المللی، باقری مدیر کل سابق حوزه مدیرعامل، ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران همراه طی چند سال خدمت رسانی در مجموعه صندوق به ایراد سخنان کوتاهی پرداخت.

وی ضمن نشکر از حمایت های همه جانبه مدیرعامل جدید صندوق طی چند ماهه اخیر به اقدامات و دستاوردهای این حوزه اشاره کرد.

 علی مرادی نور ضمن تشکر از انتخاب و حسن اعتماد مدیرعامل با بیان آیات و روایات دینی و اشارات نغز عرفانی و ادبی ، شاخصه ی محبت در رفتار را از مهمترین الزامات مدیرانقلابی ذکر کرد.

مرادی نور، مهمترین هدف و الزام هر مجموعه ی خدمت رسان در جامعه اسلامی را کارکرد قلبی و با خلوص نیت افراد عنوان کرد.

وی همچنین، مهربانی، نظم  و تسریع در خدمت رسانی را از خواسته ها و انتظارات خود از همکاران همراه برای رسیدن به نتایج پر ثمرو ارزشمند در حوزه ی خدمت به جامعه ی هدف صندوق اعلام داشت.

مدیر عامل صندوق نیز ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از همه مدیران و همکاران ستادی و استانی، از زحمات یوسف باقری قدردانی نموده و آرزوی موفقیت برای ایشان کرد.

برقراری در معرفی مدیرکل حوزه مدیرعامل، مرادی نور را از فرماندهان با سابقه دفاع مقدس و از مدیران ارزشمند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده و از خصوصیات بارز ایشان، سعه صدر، نگاه عالمانه به امور و تقویت ظرفیت های علمی هر مجموعه را عنوان نمود.

وی همچنین، داشتن جولان فکری و روحیه جهادی، اندیشه ی پویا، متذکر بودن و به یاد خداوند بودن را از مهمترین ویژگی های یک مدیر مسلمان عنوان کرده و افزود: ایجاد یک جریان انقلابی بردبار و صبور در مجموعه صندوق که با شکیبایی و سعه ی صدر، مدیران و همکاران را برای رسیدن به نتایج پربار و پر ثمر همراهی سازد جزو ضروریات مجموعه است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه کارآمدی و انقلابی بودن به همراه ارزشهای دینی را از ویژگی های مدیران در برهه ی کنونی دانست و رازداری و امانتداری به همراه سودمندی و منفعت داشتن برای جامعه هدف را، از مهمترین انتظارات خود از مدیران و همکاران صندوق عنوان داشت.

در پایان مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به یوسف باقری حکم انتصاب علی مرادی نور نیز توسط مدیرعامل صندوق اعطا شد.

اخبار مرتبط:
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است