کد خبر : 180055
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - 11:39
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مدارس جنوب کرمان مجازی شد

مدارس جنوب کرمان مجازی شد

به گزارش مدارا، مهران باهری با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: بارش شدید باران در روز های گذشته و آبگرفتگی معابرکلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان های کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را امروز  چهار شنبه ۲۹دی ماه ۱۴۰۰ تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری در تمامی  مدارس روستایی شهرستان جیرفت با توجه به آبگرفتگی معابر از تعطیلی مدارس دوره ابتدایی در شهر جیرفت  طی امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه جاری نیز خبر داد.

باهری افزود: مدارس متوسطه اول و دوم در شهر جیرفت آموزش خود را به صورت حضوری پیگیری می نمایند، اما آموزش در سایر دوره های تحصیلی از طریق فضای مجاز پیگیری می شود.

مهران باهری با بیان اینکه آزمون های داخلی مدارس شهرستان های تعطیل شده  لغو و به روزهای بعد موکول می شود تاکید کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) در زمان مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همشهریان و اولیا محترم توجه داشته باشند، اطلاعیه های آموزش و پرورش استان کرمان  فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبر گزاری های استان کرمان  مورد تأیید می باشد.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است