کد خبر : 180317
انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - 12:03
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دولت از انتقاد سازنده استقبال می کند

دولت از انتقاد سازنده استقبال می کند

به گزارش مدارا، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به «جهاد تبیین»، گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم اندازهای روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل اینگونه فعالیت‌های سوء وظیفه این است که مسئولین و مدیران اقداماتی که باعث تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می‌شود را افزایش داده و آنها را به مردم اعلام کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تشریح فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: ترجمان ۲۲ بهمن امید آفرینی است و روزی است که در آن ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند تاریخ ساز باشند.

رئیسی افزود: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده‌اند را به شیوه‌های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت از انتقاد سازنده استقبال کرده و آنرا برای اصلاح امور مناسب و مفید می‌داند، اظهار داشت: بر این باور هستیم که نقد می‌تواند دولت را از آسیب مصون سازد.

رئیس جمهور در ادامه توجه به مدیریت پسماند را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: امروز شهرهای زیادی از مشکل پسماند رنج می‌برند و ضرورت دارد برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.

آیت الله رئیسی گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قمیت‌ها را افزایش داده و ‌مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتی یکساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

اخبار مرتبط:
بادامچی، نماینده مجلس دهم: رئیس مجلس باید فردی پاکدست و فساد ستیز باشد / هرگز نشنیدم دفتر رهبری در مورد انتخابات رئیس مجلس نظری داشته باشد
بادامچی، نماینده مجلس دهم: رئیس مجلس باید فردی پاکدست و فساد ستیز باشد / هرگز نشنیدم دفتر رهبری در مورد انتخابات رئیس مجلس نظری داشته باشد

عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: طی 4 سال نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز نشنیدم دفتر رهبری در خصوص افراد و انتخاب رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه نظری داشته باشند. حتی در حد شایعه در راهروهای مجلس هم این مطلب مطرح نشد.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است