کد خبر : 180195
انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - 15:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شافعی گنده تر از دهانش حرف زده است

شافعی گنده تر از دهانش حرف زده است

به گزارش مدارا،از خانه ملت، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس نسبت به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی در خصوص مجلس ابراز تاسف و عنوان کرد: انتظار داشتیم هیات رئیسه مجلس در برابر این بیانات واکنش نشان دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس، افزود: مجلس یازدهم از زمانی که شروع به کار کرده است بخش عمده ای از مصوباتش در حوزه حمایت از بخش خصوصی، حمایت از تولید و حمایت از بازرگانی بوده است و در همه جلسات کمیسیون های تخصصی، نمایندگان اتاق بازرگانی حضور دارند و خود بنده در جلسات مکرر در خدمت آقای شافعی بوده ایم و اظهارات آن ها را شنیده ایم.

وی تصریح کرد: امروز فردی که خود باید پاسخگو باشد که در جایگاه صدارت بر اتاق بازرگانی چه خدماتی را به تولید، بازرگانی و تجارت داشته است، به جای پاسخگویی به نمایندگان هجمه وارد کند و به نماینده شهرستان خود اساعه ادب کند.

زنگنه تاکید کرد: ای کاش آقای شافعی در خصوص همشهریان خودشان که مافیای زعفران هستند نیز اظهارنظر و علت حمایت خود از این مافیا را بیان می کرد.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر زنگنه در خصوص اظهارات رئیس اتاق بازرگانی و اینکه چرا هیات رئیسه واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است، گفت: مجلس در این خصوص عکس العمل نشان داد و با توجه به اینکه اظهارات آقای شافعی رئیس اتاق بازرگانی در هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه بود با عکس العمل مجلس مواجه و این اظهارات تکذیب شد.

وی با بیان اینکه شأن نماینده و شأن رئیس اتاق بازرگانی مشخص است، تصریح کرد: آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند، ایشان اشتباه می کند که از مجلس پشتیبانی می کند. این حرفی که آقای شافعی زده است گنده تر از دهانش است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: دیدگاه مجلس و کمیسیون های اقتصادی در قبال بخش خصوصی مبرهن و آشکار است. با توجه به اینکه اتاق بازرگانی رسما این اظهارات را تکذیب کرد باور من این نیست که آقای شافعی این سخنان را گفته باشد. اگر چنین سخنانی گفته شده باشد آقای شافعی باید بداند که شان او این نیست و جایگاه و شان نمایندگان مشخص است.

اخبار مرتبط:
محمد درویش: ضریب نفوذ اجتماعی فعالان محیط زیست در بین مردم، باعث نگرانی حکومت شده بود
محمد درویش: ضریب نفوذ اجتماعی فعالان محیط زیست در بین مردم، باعث نگرانی حکومت شده بود

فعال سرشناس حوزه محیط زیست گفت: به صورت کلی فعالان محیط زیست تا قبل از سال 96 مورد اقبال مردمی قرار گرفته بودند، دیده می‌شدند، ضریب نفوذ اجتماعی بالایی پیدا کرده بودند که یک بخش‌هایی از حاکمیت از اینکه این گروه‌ها فعال، مورد وفاق ملی و ضریب نفوذ داشته باشند، نگران شده بودند. از این رو به انحای مختلف سنگ‌اندازی می‌کردند.

نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت قوه قضائیه باید به ماجرا و پرونده کاظم صدیقی ورود کرده و به مردم توضیح بدهد.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است