کد خبر : 179822
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - 00:03
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

حمایت عجیب طائب از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

حمایت عجیب طائب از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

به گزارش مدارا، مهدی طائب، فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار پنج‌شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) در منطقه پیروزی مشهد افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدر دولت قبل بود و تا وقتی به اقتصاد تزریق شود، همه چیز تعطیل است که باید این اعتیاد را آرام آرام از اقتصاد ایران گرفت.

 

وی با اشاره به جریان مذاکرات احیای برجام در وین گفت: غرب می‌خواهد بگوید جمهوری اسلامی منطق ندارد و منطق ایران زور و موشک است، در حالی که جمهوری اسلامی ایران، منطقی ترین کشور دنیا است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: ما هیچگاه میدان مذاکره با اروپا را ترک نمی کنیم و مذاکرات نیز به نتیجه خواهد رسید.

 

طائب با بیان این‌که در سال آتی وضع اقتصادی بسیار خوب خواهد شد، افزود: چند ماه قبل در ایران روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می‌کردند اما اکنون این تعداد به ۳۰ نفر در روز رسیده است و این جز معجزه توکل بر خدا نیست.

وی همچنین با اشاره به دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: امام علی(ع) به شهادت رسید چون در زمان آن حضرت مردم دشمن شناس و امام شناس نبودند و دنیایی شده و به دنیا چسبیده بودند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) برای حمایت از امام زمان خود اقدام کرد تا امام شهید نشود، امروز هم همه تلاش دشمن این است که ما دشمن شناس نباشیم و امام خود را گم کنیم و ولایت فقیه را درست نشناسیم، امروز همچنین دنیایی شدن و تغییر سبک زندگی ما را تهدید می کند.

حجت الاسلام طائب افزود: شهید سلیمانی هیچ‌گاه دشمن را گم نکرد و امام شناسی داشت، حرفی را که رهبری بیان می‌کرد قبول داشت و می‌فهمید و می‌رفت عمل می‌کرد. حاج قاسم آزاده بود و به دنیا نچسبیده بود، اگر جامعه ما این سه موضوع دشمن شناسی، امام شناسی و نچسبیدن به دنیا را داشته باشد، در آماده کردن زمینه ظهور ۱۰۰ درصد آماده است.

وی با بیان اینکه مردم ما برخلاف مردم‌ کوفه هستند، افزود: انقلاب بر قلب جوانان ما چنگ انداخته است و مردم ما به موقع پای کار هستند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است