کد خبر : 179809
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - 23:30
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

استقلال از پرسپولیس عبور کرد؟

استقلال از پرسپولیس عبور کرد؟

به گزارش مدارا، استقلال در مصاف با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به یک برد خوب برای ادامه روند صدرنشینی با کسب بالاترین امتیاز برای میانگین قهرمانی نیاز دارد. استقلال در صورت برد ۳۵ امتیازی می‌شود و میانگین این تیم از پرسپولیس که سال گذشته با ۶۷ امتیاز قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر بود بالاتر می‌رود.

استقلال در صورت برد ۳۵ امتیازی خواهد شد و در صورت ادامه همین روند در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ۷۰ امتیازی خواهد شد هرچند ۲ امتیاز از این امتیازات در واقع به خاطر مشکل انضباطی تیم گل گهر سیرجان بوده، اما به هر حال استقلال با کسب برد برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ۳۵ امتیازی شده و حتی اگر نیم فصل دوم ۳۳ امتیاز یعنی به اندازه امتیازات واقعی نیم فصل اول بگیرد هم ۶۸ امتیازی شده و باز هم از پرسپولیس سال گذشته بالاتر قرار خواهد گرفت.

البته نمی‌توان از حالا رسیدن استقلال به چنین امتیازی را با توجه به شرایط جدول پیش بینی کرد، اما از نظر میانگین امتیازات و وضعیت جدول می‌شود امتیاز استقلال را به اندازه مورد نظر محاسبه کرد، استقلالی‌ها که در تاریخ لیگ برتر هیچ گاه به امتیاز معیار قهرمانی یعنی میانگین دو امتیاز به ازای هر مسابقه نرسیده اند، در صورت برد برابر مسجدسلیمانی‌ها قادر خواهند بود تنها با ۲۵ امتیاز در ۱۵ بازی نیم فصل دوم به امتیاز معیار قهرمانی برسند.استقلال این روز‌ها شرایط خوبی را سپری می‌کند.

استقلال در مصاف با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به یک برد خوب برای ادامه روند صدرنشینی با کسب بالاترین امتیاز برای میانگین قهرمانی نیاز دارد.

استقلال در صورت برد ۳۵ امتیازی می‌شود و میانگین این تیم از پرسپولیس که سال گذشته با ۶۷ امتیاز قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر بود بالاتر می‌رود. استقلال در صورت برد ۳۵ امتیازی خواهد شد و در صورت ادامه همین روند در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ۷۰ امتیازی خواهد شد هرچند ۲ امتیاز از این امتیازات در واقع به خاطر مشکل انضباطی تیم گل گهر سیرجان بوده، اما به هر حال استقلال با کسب برد برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ۳۵ امتیازی شده و حتی اگر نیم فصل دوم ۳۳ امتیاز یعنی به اندازه امتیازات واقعی نیم فصل اول بگیرد هم ۶۸ امتیازی شده و باز هم از پرسپولیس سال گذشته بالاتر قرار خواهد گرفت.

البته نمی‌توان از حالا رسیدن استقلال به چنین امتیازی را با توجه به شرایط جدول پیش بینی کرد، اما از نظر میانگین امتیازات و وضعیت جدول می‌شود امتیاز استقلال را به اندازه مورد نظر محاسبه کرد، استقلالی‌ها که در تاریخ لیگ برتر هیچ گاه به امتیاز معیار قهرمانی یعنی میانگین دو امتیاز به ازای هر مسابقه نرسیده اند، در صورت برد برابر مسجدسلیمانی‌ها قادر خواهند بود تنها با ۲۵ امتیاز در ۱۵ بازی نیم فصل دوم به امتیاز معیار قهرمانی برسند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است