کد خبر : 179785
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - 01:45
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جاسوس های ایران را دستگیر کردیم

جاسوس های ایران را دستگیر کردیم

به گزارش مدارا، هاآرتص مدعی شد که چهار زن اسرائیلی عکس‌ها و اطلاعاتی را به یک مامور ایرانی که آن‌ها را از طریق رسانه‌های اجتماعی جذب کرده بود، ارسال می‌کردند.

نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این زنان که همگی مهاجرهای یهودی از ایران بوده‌اند متهم به ارسال عکس از چندین سایت مختلف اسرائیل به درخواست طرف ایرانی شده‌اند. همچنین از آنها خواسته شده بود تا در ازای دریافت مبلغی پول به طور مخفیانه از سفارت آمریکا در اورشلیم عکس‌برداری کنند و از یک قانون‌گذاری اسرائیلی فیلم بگیرند.

در همین حال نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی با تشکر از اعضای شباک و پلیس این رژیم بخاطر دستگیری این افراد، تاکید کرد که یک "فعالیت تروریستی خطرناک" از اسراییل دفع شده است.

او گفت: این تلاش‌ها فقط در زمینه های امنیتی و اطلاعاتی نیست، بلکه بسوی تلاشی برای تاثیر گذاری بر مردم اسراییل، بر جامعه اسراییل، با هدف دو قطبی کردن جامعه و توسعه اختلافات، به لرزه در آوردن ثبات سیاسی و آسیب زدن به اعتماد مردم به حکومت سوق می‌یابد.

بنت ادامه داد: از مردم اسراییل درخواست می‌کنم که در مقابل این تلاش‌ها هوشیار باشید. ممکن است که پشت سوژه هایی که شما از شبکه های اجتماعی بدست می‌آورید یا پخش می‌کنید، ایرانی‌ها باشند.

این درحالی است که روزنامه اورشلیم پست در گزارش خود تعداد زنان اسرائیلی دستیگر شده به اتهام جاسوسی برای ایران را پنج تن خوانده است.

در گزارش اورشلیم پست از "مامور اطلاعاتی ایران" که با این جاسوسان اسرائیلی در تماس بوده با نام "رامبد نامدار" یاد شده است. این پنج زن اسرائیلی از طریق فیسبوک با رامبد نامدار آشنا شده بودند که خود را یک یهودی در ایران معرفی کرده بود. رامبد نامدار از تمامی مظنونین خواسته بود تا به جای فیسبوک با یکدیگر از طریق واتساپ در ارتباط باشند تا بتواند با آن‌ها تماس ویدیویی داشته باشد.

اورشلیم پست نوشت که رامبد نامدار طی این تماس‌ها هیچگاه چهره خود را نشان نداده و مدعی شده بود که دوربین تلفن همراهش خراب است. گفته می‌شود که دستگیری این چهار زن به حدود یک ماه پیش باز می‌گردد.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شده با اینکه برخی از این زنان نسبت به اینکه رامبد نامدار یک افسر اطلاعاتی ایرانی باشد مشکوک شده بودند، همچنان به مکالمه با وی ادامه دادند و پذیرفتند در قبال دریافت پول خواسته‌هایش را انجام دهند.

به نوشته اورشلیم پست تاکنون علیه برخی از این زنان اعلام جرم شده است.

این ادعاها درحالی مطرح می‌شود که چندی پیش نیز منابع اسرائیلی از دستگیری یک فرد اسرائیلی خبر دادند که به عنوان خدمتکار در خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کار می‌کرده و سال ها برای ایران جاسوسی می کرده است. مساله ای که باعث سرافکندگی و انتقاد بسیار به نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی شد.

جاسوسی خدمتکار خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه داد که اخیرا ادعا شده از طریق ارتباط با یک گروه هکری وابسته به ایران مشغول جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی بوده است.

بنا بر این گزارش او مردی ۳۷ ساله بوده که سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل مدعی شده به نفع یک گروه هکری وابسته به ایران از خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرده است و حداقل از سه سال پیش یعنی از آوریل ۲۰۱۹ به این اقدام مشغول بوده است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است