کد خبر : 178181
انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - 13:11
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هشدار فرمانده نیروی قدس سپاه به آمریکا

هشدار فرمانده نیروی قدس سپاه به آمریکا

به گزارش مدارا، 

سردار اسماعیل قاآنی، پنجشنبه در آیین گرامیداشت سرلشکر شهید رسول استوار محمودآبادی در شیراز افزود: این راه محتوم شماست، بدانید که دورانی که هرکاری می‌خواستید انجام می‌دادید گذشته، دوره بزن در رو گذشته و اگر زدید باید بایستید و پاسخ آنرا به شدیدترین شکل ممکن دریافت کنید.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ۲۰ سال در افغانستان جنگیدید، به کجا رسیدند؟ آمریکایی‌ها جنایتکار، مکار و حیله گر هستند، در شکستی که سال گذشته در افغانستان خوردند آنقدر مسائل حاشیه‌ای و فرعی پیش کشیدند تا دنیا متوجه نشود که چه افتضاحی به بار آوردند، شکست در افغانستان بالاترین شکست در قرن اخیر برای آمریکایی‌ها بود.
او افزود: آمریکایی‌ها از این جنگ‌ها سود می‌برند، آنها کاسبی جنگ می‌کنند، هنوز از کویت و عراق بابت دفاعی که از کویت در مقابل حمله عراق (سال ۱۹۹۰) کردند که شاید یک ماه هم طول نکشید پول می‌گیرند، اما در افغانستان و عراق دوره جدید، خودشان آمدند و گفتند که جهان تک قطبی است و کسی کاری نمی‌تواند بکند و هر کاری بخواهیم انجام می‌دهیم، غافل از اینکه آن دوران گذشته است.

این آیین در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز و با حضور مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان برگزار شد.

سردار استوار محمودآبادی کیست؟
سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سردار سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، پانزدهم آذرماه ۱۳۹۹ پس از ۴۰ سال پاسداری و تحمل درد عوارض شیمیایی به درجه شهادت رسید.
این شهید سرافراز متولد شهرستان کوار و بزرگ شده در شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

سردار استوار محمودآبادی از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخت و بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.
وی پس از دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال‌غرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.
سردار استوار محمودآبادی در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را بر عهده گرفت و مسئول پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم‌انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد.
او در آخرین ماموریت خود در کشور عراق، به ویروس کرونا مبتلا شد و به علت وخیم شدن صدمات ریه و سابقه شیمیایی بودنش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر پاک این شهید والامقام دوشنبه ۱۷ آذرماه ۱۳۹۹ پس از اقامه نماز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، بر دستان مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و همرزمانش تشییع و در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر آرام گرفت.

اخبار مرتبط:
دو سایت قوی فروش ایتم درون بازی موبایل
دو سایت قوی فروش ایتم درون بازی موبایل

همیشه سایت هایی بوده اند که در زمینه های مختلف بازی های موبایلی فعال بوده و اقدام به فروش ایتم های درون بازی کرده اند , جدا از بازی کردن بسیار مهم است که شما بتوانید اسکین ها ایتم ها و یا توکن های درون بازی ها را نیز خریداری کنید, برای خرید این نوع ایتم ها مانند جم کلش اف کلنز , خرید سی پی کالاف موبایل , یا وارزون موبایل که به تازگی امده است.

وزیرخارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود
وزیرخارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود

وزیر خارجه رژیم اسرائیل بعد از عملیات ایران در اسرائیل می‌گوید که با مقامات ارشد چند کشور درباره تحریم برنامه موشکی ایران گفت‌و‌گو کرده است.

محیط زیست: روزانه ۵۶ تا ۵٧ هزار تن پسماند در کشور تولید می‌شود / فقط در میادین میوه و تره‌بار تهران، سالانه ٢١ تن کیسه پلاستیکی استفاده می‌شود
محیط زیست: روزانه ۵۶ تا ۵٧ هزار تن پسماند در کشور تولید می‌شود / فقط در میادین میوه و تره‌بار تهران، سالانه ٢١ تن کیسه پلاستیکی استفاده می‌شود

مهدی خادم ثامنی مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: سالانه ٢١ تن کیسه پلاستیکی فقط در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران استفاده می‌شود که رقم بسیار بالایی است. کریم مجرب رییس اداره فروشگاه های زنجیره ای وزارت صنعت معدن تجارت نیز گفت: بر اساس ماده ٣ آیین نامه اجرایی محدودیت استفاده و توزیع کیسه های پلاستیکی ، توزیع کیسه های پلاستیکی در کشور ممنوع است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است