کد خبر : 178109
انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - 00:25
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بازگشت فعالیت سینماها به وضعیت عادی

بازگشت فعالیت سینماها به وضعیت عادی

به گزارش مدارا، به دنبال نشست مشترک رئیس سازمان سینمایی و محسن فرهادی، معاون فنی سلامت محیط وزارت بهداشت امکان فعالیت عادی برای سالن‌های سینما فراهم شد.

محمد خزاعی با اشاره به افزایش ظرفیت بسیاری از مشاغل و صنوف و مطالبه خانواده سینما و مردم گفت: اواخر هفته گذشته جلسه ای با معاون فنی سلامت محیط وزارت بهداشت در محل سازمان سینمایی داشتیم و توضیح دادیم که بسیاری از مردم، مدیران سالن‌های سینما و صنوف تقاضا کردند با توجه به فروکش کردن کرونا در پی واکسیناسیون سراسری شرایطی فراهم شود تا محدودیت سقف ظرفیت ۵۰ درصدی برای بلیت فروشی در سالن‌های سینما برداشته شود.

وی ادامه داد: با توجه به این درخواست و مذاکره، نشست‌هایی را هم، نمایندگان سازمان سینمایی با وزارت بهداشت انجام دادند که سر انجام با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت موافقت شد فعالیت سالن‌های سینما به حالت عادی برگردد.

* بلیت‌فروشی با ۱۰۰ درصد ظرفیت

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان ساخت: بر اساس این تصمیم تمامی سالن‌های سینما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می‌توانند از ظرفیت خود برای بلیت فروشی استفاده کنند. بدیهی است که پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید از طرف سینماداران و مخاطبان سینما رعایت شود. 

خزاعی بیان داشت: امیدواریم تصمیم جدید باعث شود تا دو باره سالن های سینما به رونق گذشته بازگردد و بخشی از ضررهای ناشی از همه گیری کرونا در دوساله اخیر جبران شود. لازم بود مانند بسیاری از مشاغل و کسب وکارها سینماداران هم بتوانند به فعالیت عادی برگردند و از ظرفیت سالن ها استفاده کنند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اظهار قدردانی از تعامل و همکاری وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا در این زمینه گفت: بدیهی است سینماها تابع پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا خواهند بود و هر وقت تصمیم جدیدی اتخاذ شود بدان پایبند خواهند بود.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است