کد خبر : 177727
انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - 00:58
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

امیر حسین حاتمی در زندان به قتل رسیده است

امیر حسین حاتمی در زندان به قتل رسیده است

به گزارش مدارا، علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری در کلاب خبرپارتی در خصوص مرگ یکی از زندانیان گفت: امیرحسین حاتمی، جوان ایلامی بود که بابت نزاع به ۹ ماه حبس محکوم شد ولی چند روز بعد از حضور در زندان تهران بزرگ جان خود را از دست داد. در قوه قضائیه علت مرگ را دست زدن به پریز برق اعلام کردند. اما براساس صحبت‌های صورت گرفته بین حاتمی و خانواده‌اش، او را در زندان کتک زده‌اند. از قرار معلوم هم درگیری بین حاتمی و افسر نگهبان صورت گرفته است. ما فوت امیرحسین حاتمی را قتل می‌دانیم.

مجتهدزاده اضافه کرد: ما از رئیس سابق سازمان زندان‌ها، رئیس زندان و افسر نگهبان شکایت کرده‌ایم. قتل حاتمی از نظر ما کار یک نفر نیست. باید به اتهامات رئیس سابق سازمان زندان‌ها رسیدگی شود. تغییر رییس نباید مانع رسیدگی به اتهامات رئیس قبلی شود.

پرونده #امیرحسین_حاتمی هم همچون شاهین ناصری در حال رسیدگی است ولی چون زندانی سیاسی نبود یا ربطی به سیاست نداشت، مورد کم لطفی قرار گرفته است. از رسانه‌ها می‌خواهم به این پرونده هم توجه داشته باشند و صدای این خانواده را هم بشنوند.

اخبار مرتبط:
۴۰ هزار هکتار اراضی غرب و شرق اصفهان زیر کشت غلات است
۴۰ هزار هکتار اراضی غرب و شرق اصفهان زیر کشت غلات است

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال در حدود ۴۰ هزار هکتار از اراضی حوضه زاینده‌رود غلات کشت شده اما در حال حاضر آب به بخشی از این اراضی نرسیده است.

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است