کد خبر : 169279
انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - 08:46
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نماینده مجلس: آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیست

نماینده مجلس: آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه حوادث تلخ خوزستان، بی‌کفایتی محض دولت تن ‌پرور را نشان می‌دهد و حاکی از ناکامی‌های تعمدی است، گفت: حجم سنگین سلاح‌های جنگی غیرمجاز در استان باید هر چه سریعتر جمع‌آوری شود تا استان گرفتار رسوخ‌های امنیتی نشود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از هوسبازی‌های اردوغان در مرزهای شرقی ترکیه که پایانی ندارد، عنوان کرد: حصارکشی صورت گرفته با مشورت رژیم صهیونیستی بوده و به نظر می‌رسد وزارتخانه‌های کشور و امور خارجه در این موضوع غفلت کرده‌اند چرا که تعرضاتی به مرض صورت گرفته و همچنین طالبان در افغانستان از سوی آنها تجهیز می‌شوند لذا باید برای مرزهای کشور خود به اردوغان تذکر داده شود تا اردوغان بداند ایران مکزیک نبوده و ترکیه آمریکا نیست.

وی در ادامه خطاب به آیت‌الله رئیسی بیان کرد: امیدواریم شاهد پوست‌اندازی در کابینه نوگرای دولت آینده باشیم و تحرکات دولت جدید خشم مردم را کاهش دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: حسن روحانی تمام شد اما جریان فکری خبیث آنها پایان ندارد لذا تا  ۲۰ روز آینده نیز مردم باید هوشیار باشند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است