کد خبر : 146167
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - 11:21
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۱۰ تکنیک شگفت انگیز برای رهایی از ترس پرواز با هواپیما

۱۰ تکنیک شگفت انگیز برای رهایی از ترس پرواز با هواپیما

هواپیما همیشه جز وسیله های نقلیه محبوب در بین مردم بوده است. بسیاری از ما دوست داریم به دلیل امکانات، سرعت و امنیت در این وسیله نقلیه بلیط هواپیما را برای سفر خریداری کنیم. اما هواپیما همیشه برای افراد خوشایند نیست و برخی در هنگام پرواز از هواپیما می ترسند به همین دلیل این وسیله نقلیه را برای سفر انتخاب نمی کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید در این مطلب با ما همراه باشید. این مطلب حدود ۵ دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت اما راه های غلبه بر ترس از پرواز با هواپیما را از بین خواهد برد.

مطالعه کنید

برای جلوگیری از ترس از پرواز راهکارهای مختلفی وجود دارد. یکی از این بهترین و مفیدترین راهکارها در هنگام پرواز خواندن کتاب، مجله یا روزنامه است. استفاده از این وسایل می تواند حواس انسان را از پرواز دور کند و باعث تمرکز بر موضوع دیگر شود.

صندلی های جلو را رزرو کنید

صندلی های جلوی هواپیما همیشه با سروصداهای کمتری همراه بوده است. در هنگام رزرو بلیط هواپیما سعی کنید از بین سایر صندلی ها، صندلی های ردیف اول تا دوم را انتخاب کنید. کسانی که ترس از پرواز دارند با قرار گرفتن در این صندلی ها به دی نبود سروصدا احساس امنیت بیشتری می کنند.

قبل از پرواز کافئین نخورید

خوردن کافئین یکی از اشتباهات رایج در بین افراد مختلف قبل از پرواز است. خوردن نوشیدنی های پر کافئین مانند چای و قهوه استرس شما را هنگام پرواز چندین برابر می کند. برای اینکه از استرس زمان پرواز در امان باشید صرف چای، قهوه و یا هرگونه نوشیدنی های کافئین دار را حذف نمایید. با این کار می توانید از پرواز خود نهایت لذت را ببرید.

نفس عمیق بکشید

نفس عمیق یکی از بهترین کارها برای غلبه بر استرس و ترس از پرواز است. با استفاده از نفس کشیدن عمیق دیگر به دنبال راهکاری پر هزینه و پرخرج نخواهید رفت. با رفت و آمد کردن هوا در بین ریه های شما احساس بهتری نسبت به پرواز خواهید داشت و این کار آرامش را به شما هدیه خواهد داد.

موسیقی!

گوته می گوید: “موسیقی گول زدن احساسات مردم است. با استفاده از این راهکار می توانید با ترس خود در هنگام پرواز مبارزه کنید. با موسیقی می توانید از فکر پرواز دور شوید و در آن جایی که دل شما می خواهد زندگی کنید. با گوش دادن موسیقی می توانید به راحتی به ترس خود غلبه کنید.

هم صحبت پیدا کنید

در مسیر پرواز دنبال یک نفر باشید که با آن بتوانید در کل مسیر به صحبت بپردازید یا به نوبه دیگر هم صحبت پیدا کنید. صحبت کردن با دیگر می تواند برای شما در پرواز بسیار کارساز باشد و مانع استرس می شود.

نوشیدن آب

نوشیدن آب هم می تواند بهترین گزینه برای رفع استرس در پرواز باشد. آب می توان به شریان های اصلی بدن برود و ترس و استرس را در هنگام پرواز از شما دور کند.

در کنار پنجره بنشینید

از دیگر کارهایی که می تواند استرس شما در زمان پرواز بکاهد، نشستن در کنار پنجره است. صندلی های کنار راهرو و یا جاهای پر رفت و آمد می تواند آرامش سفر را از شما دور کند.

مشورت با پزشک در موارد ضروری

در صورتی که ترس شما از پرواز بیش از اندازه است، حتما قبل از سفر و تهیه بلیط هواپیما با پزشک مشورت نمایید. پزشک متخصص در صورت صلاحدید برای شما دارو تجویز خواهد کرد. با استفاد از داروهای تجویزی پزشک می توانید استرس را از خود در پرواز دور کنید.

یکی از تکنیک‌های کاهش استرس در این مطلب که مربوط به قبل از پرواز و بعد از خرید بلیط هواپیما است، چک کردن مدارک است. بعد از خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر ارائه کننده بلیط مانند تیک بان حتما مدارک مورد نیاز در پرواز را چک کرده و در جایی امن و در دسترس قرار دهید تا قبل از پرواز دچار استرس نشوید. این کار باعث می شود که تسلط بهتر و حس آرامش بیشتری در سفر داشته باشید.” (منبع)

با رعایت این تکنیک ها می توانید بدون استرس و نگرانی بلیط هواپیما خود را تهیه کنید و به سفر خود بپردازید و  تسلط بهتر و حس آرامش بیشتری در سفر داشته باشید. به یاد داشته باشید که قبل از پرواز مدارک خود را چک کنید تا در هنگام پرواز نگرانی بابت بود و نبود آنها نداشته باشید.

 خرید بلیط هواپیما

اگر علاوه بر نگرانی پرواز نگران خرید بلیط هواپیما هستید ما به شما سایت تیک بان را پیشنهاد می نماییم.

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور به شمار می روند. اگر مایلید تا از طریق سایت تیک بان بلیط مورد نظر را تهیه کنید، کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو نمایید.

تیک بان با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایـران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایـران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال ۱۳۹۳ فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است.

Tikban سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایـران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. اکثر مردم بر این باورند که استفاده از خطوط هوایی برای سفرهای هوایی هزینه بسیار بالایی را در پی خواهد داشت.

توصیه تیک بان به شما در روزهای کرونایی

تیک بان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما به شما توصیه می کند در این روزها که خانواده ها و افراد زیادی در کشور و جهان با ویروس کـرونا دست و پنجه نرم می کنند، سفرهای غیر ضروری خود را کنسل کنید. سفرهای غیر ضروری می تواند به تشدید این ویروس کمک بسیار زیادی کند. عزیزان و پرسنل کادر درمان در بیمارستان ها دست به دست هم داده اند تا شر این ویروس را از سر کشور کم کنند بیایید ما هم با زدن ماسک و تعطیل کردن کارهای غیر ضروری به آنها کمک کنیم.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است